Nimittäin Corel Paint pistää aika tosissaan tyyliin 10-0. Tai no kisavälineenä oli sateenkaariväritys - varmasti suht helppo väriskaala kuitenkin osata osuttaa...? Mielestäni suht hyvin olen tuon selättäny kaikilla perus sinisillä ja punaisilla ja sen sellaisilla, mutta nyt matsailin n. puoli tuntia ja totesin, että nyt kelpaa. (siis TOOOOOOSI luonnollinen on tuo lopputulos - ihan kuin noita livepöksyjä kattelis juu). Mutta siis. Perheen atleetti kissa on nyt piikitetty edustaan ja jään odottelemaan hyväksyntää/hyljeksintää.

1497770.jpg

 

Yrittäjäkin on jo lähempänä Oulua kuin mihin se eilen pääsi. Eilen se ehti irtaantua ehken 50 kilsaa ja palasikin takaisin sinne Turkuunsa. Tänään ne otti ja yritti uudelleen. Viimeisin ilmoitus matkan etenemisestä on saatu Kokkolasta n. tunti sitten, joten uskoisin, että jos ei ihan kotiin asti tänään vielä tule, niin lähempänä kuitenkin on.

Vähänkö meillä on ollut kivaa. Minä haluaisin suihkuun esim. Ja sitten minä haluaisin kodinhoitajan, nannyn ja käsityöläisen tekemään kaikki muut projektini pois nurkista. Itse keskittyisin marttyyrimäisesti villiksiin ja olisin mukaonnellinen.

Joo. Oon vähän väsy ja kaipaan aikuisseuraa ja kaikkea muuta perinteistä. Mutta itsepähän olen valintani tehnyt, että en katsokaas siksi valita.

Enkä minä oikeasti valita. Nyt vaan ihan pikkiriikkisen. Okei?

Mutta ainakin vanhempi rinsessani on tällä hetkellä siellä sadannessa taivaassa. Hän meni yökylään paikallisen tallin omistajan tytön luo. Matkaa tallille 200m. Ja joo - hän siis on heppahullu. Kävi tuossa pyörähtämässä pistämässä jotain suuhun ( =tomaatin) ja hakemassa yökamppeensa. Yhtä ainutta selvää sanaa en hänestä irti saanut. Vähän niinkuin äitinsä Pirtsukan tai Pikku Punatulkkusen tilaussivuilla.