Eka työ. Huutikseen koossa S.

 

********************************* 

 

2. Aamulla petivaatteet pesuun ja tyynyt ja peitot pihalle (minä toimitin alas, ja Yrittäjä sinne pihalle)

3. Kaksi koneellista petivaatteita puhtoisiksi ja kuiviksi

4. kävellen MiNääätä pulkassa riuhtoen pikkuperheellä Palloiluhallille katsomaan Vanhemma Rinsessani Chee Leader (miten hitossa tuo kirjoitetaankaan)- esitystä. Kotimatkalla käytin Yrittäjää, Hellämielistäni ja MiNäätä vieläpä pulkkamäessa.

5. Hahtuvata

6. Järjestelin koko alakerran (Yllättynyt)

7. Imuroin KOKO alakerran ääriään myöten. (YllättynytX8)

8. Harjasin pesuvedellä kodinhoitohuoneen lattian.

9. Laittelin petivaatteet sänkyihin.

10. Näpyttelin valmiit pökät huutikseen.

 

Ja nyt jos joku haluaisi kokea jotain extremeä, niin voisi asettua hetkiseksi issiakseni seudulle niinkuin Meemeliksi. Melkein konttaamalla kuljetaan, mutta eiköhän tämä taas huomenna ole kondiksessa puhtaissa lakanoissa nukutun ihanan yön jälkeen.

Nyt kyllä muistan, miksei meillä ole imuroitu - siis IMUROITU - pariin viikkoon. Minun on vain ollut pakko päästä eteenpäin. Ja Yrittäjä ei voi meillä imuroida, KOSKA.

Siitä ei ole mitään hyötyä, jos muksut laukkaa jaloissa. Ne pyörittää kaiken vaan samontein eestaas. Ihan turhaa hommaa siis.

Minä olen kyllä huomaavinan pienen eron... mutta se nyt voi olla se syy vaikkapa nämä harottavat silmät tai joku muu?

 

Ainiin. Tänään oli isoja ongelmia sänkyä petatessa. Piti muistaa montako tyynyliinaa on missäkin (Yrittäjä viskoi niitä minulle alakerrasta yläkertaan). Hiukkasen turhaan juoksutin toista raasua, kun istuin visusti yhden tyynyliinan päällä. Jos meillä olisi koira, olisi sitä etsitty jo koirienkin kanssa. Ja koska minulla on aina alkaa valittaa *huoooh* tyyliin, kun rakkaani ei jotain löydä (eli aina kun pyydän häntä etsimään jotain), niin oli taas nolo hetki hetkisen. Onneksi muistini on todella lyhyt tällä hetkellä, niin ei tartte taas kauaa nolostella.

Vielä vaikeammaksi tuo sängyn petaus meni, kun Yrittäjä oli vahingossa kiikuttanut tuulettumassa olleet kaksi vierastyynyäkin yläkertaan. Minä pyörittelen niitä tyynyjä ja liinoja olen jo ihan hämilläni mikä nyt mättää. Aivot lyö ihan tyhjää. Onneksi tämä joskus taas ehkä helpottaa. Tän kans pitää nyt vaan (yrittää hengissä) elää. Kauhulla mietin tilannetta, että minun pitäisi yksin huolehtia kaikki neljä lapsukaistani jostain hengenhädästä. Pitää varmaan aloittaa HippHopparista, ja vastuuttaa sen jälkeen laskentavastaavaksi hänet. *muistamuistamuistamuista toimia näin jos tulee tilanne - älä ala häröillä paniikissa eestaas*