Maanantaina(ko se nyt oli) minä tilasin Pikku Punatulkusta yhden huovutusvillan, jota tarttetaan ehken parin viikon päästä yksiin tilauspökiin. Siitä taisi olla jotain puhettakin jo. No tänään se sitten oli tullut meidän postiin. Mies oli myös alkuviikosta työreissulleen ajellessaan soittanut jonnekin NRJ:hin tai Novaan tai minne lie ja voittanut jonkun Vedätyspaketin (ne ei tienneet mitä tarkoittaa UTM - liittyy tietoliikenteeseen muistaakseni ja siksi mies voitti). Sekin oli nyt viikolla hänen reissussa ollessa sitten tullut sinne samaiseen postiin. Ja mies oli malttamaton ja halusi sen Vedätyksensä heti kun ei tiennyt mitä siellä on. Elikkäs ei vasta kauppareissun jälkeen. Miehen paketti oli pieni ja sievä. Mahtui siis etupenkille aukaistavaksi. Minun oli valtava pahviloota ja survoin sen nikotellen takakonttiin. (en siis alkanut repiä auki hampailla siinä parkkipaikalla *saa taputtaa selkään*). Eli mies sai pakettinsa (Vedätys - kauppakassi, Vedätys T-paita (enibadi? Kokoa XL ja muistaakseni vihreä?? Minulle liika iso ja miehelle liika pieni ja sokerina pohjalla Vedätys DVD). Minun loota itki ja huusi siellä peräkontissa. Koko kauppareissun siis mietin sitä ylläripylläripakettiani siellä kylmässä autossa. Arvatkaa mitä tein ekana kun kotiin pääsin?

Tuommoinen oli se violetti huovutusvillakeränen ja näyttää mielestäni just oikealta sävyltä.

1296377.jpg

Ja sitten siellä oli muutama semmoinen "heräteostos" *viheltelyä*

1296379.jpg

(ja voihan cacca - olin tilannut sitä ihanaista sinistäkin jota mietin jossain aiemmin... nyt pitää keksiä joku uusi hyvä syy uudelle tilaukselle)

Tarttisin jo oikeasti oman huoneen noille ihanuuksille - miehelle kylläkin puhuin vasta kaapista. Hän sönkötti jotain ulkovarastosta, mutta TAJUSI kesken lauseen jo perua puheensa typerinä höpötyksinä. Siis ULKOvarastoon minun hahtuvalapsoseni??! Siis täh?

Ei mulla muuta. *painuu puikkojen ääreen*.