Kaikkea mahtavaa tapahtunut tänään.

Aloitetaan vaikkapas ihan alusta. Klo 00.01 (saatan valehdella pari minsaa, mutta oli jotenkin niin kätsä tähän väliin tämä laittaa) saapui Yrittäjä yrittämästä kotiin ja HENGISSÄ!!? Vaikkakin soitteli illalla Jyväskylästä ja kertoi, että siellä on aivan karmea keli. Oli se kiva, että jaksoi tuonkin kanssani jakaa. Onneksi ei kuitenkaan KERTAAKAAN tullut tuo seikka siinä illan mittaan häntä kotiin odotellessa mieleeni. Eli nukkumaan pääsin 00.02. Luxusta.

Siitä kun sitten mennään eteenpäin jotain yhdeksisen tuntia, niin minä heräsin. SIIS. Unta sain 9h!? Milloinhan viimeksi? No, ensiyönä aion pistää vielä paremmaksi.

Yrittäjä tuli minut siis yhdeksän aikaa lempeästi herättelemään ja kun oli saanut kunnolla lempeästi heräteltyä, niin totesi:"Vanhemmalla Rinsessallasi on joku rokko."

Siis hetkinen. Mitä? Siis mikä?? Siis kenen lapsella? Jne.

Meemeli on kuulkaas viimeiset yksitoista vuotta metsästänyt vesirokkoa. Välillä olen ottanut jo polvillaan virtuaaliset vesirokkovirukset (bakteerit?) vastaan. Ja ei. Ei sitten helskutti millään! Ja nyt tuo minun isompi pieni Rinssessani alkaa näppylöidä. Alkuun raasu varmaan luuli, että oli buperteetti (sori Beet ja Peet väärissä paikoissa) puhjennut yllättävän akuutilla tahdilla. Mutta kun kuuli kehuni hienosta viimehetken vesirokkosaaliistaan, muuttui hän Naantalinauringoksi. Ja siitä asti on hymyillyt. Äiti-Meemeli nimittäin on maailman onnellisin äiti tällä hetkellä. Nyt jos ei koko pikkulaumani himputti vieköön saa tuota tautia, niin oikeasti. Minä luovutan. Tuo on kuulemma aika tympeä käydä läpi vähänkään vanhempana nimittäin. Ja vesirokkorokotus hei - minä näen oikeasti punaista. Eli ihana jos lapseni nyt sairastavat lapsena tuon lastentaudin! 

 

SMILE! (leveämpiä saan minä - teille ei halunnut näyttää hampaitaan (kuulemma))

1374912.jpg

Ja sitten. Ystäväni Pullaposki se oli fiksu ja käski soittaa Pirtsukalle koskien tilaustamme. Ja oujeah. Minä sain SEURANTAKOODIN. Ja kappas, siellähän se tilaus köllötteli omassa pienessä asiamiesItellassamme. Ja sieltä löytyi myös Punatulkkusen paketti. Joulu onkin pari kertaa vuodessa?

1374891.jpg

TOSIN. Pirtsukka oli vähän möhlännyt tilaukseni kanssa (tai kuka lie), mutta siis. Tilauksessa oli yksi kirkkaanpunainen, jota en tilannut. Ihan varpisti. Ja sitten sieltä puuttui

*huurteinen vihreä

*pinkki

*2 x ihana liukuvärjätty

* ja sitten vielä Pullaposken kaksi luonnonmustaa uupui. Himputti.

Yleensä olen kauhean kiltti huomauttamaan virheistä, mutta nyt piti laittaa jo jonkinnäköinen postitus menemään. Tietty kera miljuunan hymiön. Toivottavasti puutokset saapuu jälkijunassa (ja ilman uusia posteja - anteeksi itelloja - kuten nätisti yritin vihjailla olevan oikein).

 

Ja sitten Pullaposkesta. Käykääpäs (VARSINKIN kaikki L-kokoisista pitkälahkeisista hahtuvahousuista haaveilevat) kurkistamasta jotain ihmeellisen ihanaa ! Noita on saanut jo väkertää hetkisen. Katsokaa nyt esim. lahkeita. Onko saatu liukut just samallalailla molempiin lahkeisiin? Minulla ei välttis riittäisi järkikulta tuohon hommaan!

Me tehtiinkin jo Pullaposken kanssa diili, että minä piikitän eteen ja Tytyk taakse (heh, ihan ilman kysymättä sinulta! =D Toivottavasti ei haittaa sinun diiliin mukaanotto...? ;-D) ja Pullaposki tekee sitten pitkät lahkeet. Piste. Toki minun heti seuraavaan satsiin ainaskin niihin Suuriin Haaveisiini on mitä todennököisimmin tulossa piikitys taakse, mutta etumukseen myös. Ja tuo etumus on se minun juttu. Käskystä vain teen taakse ja sitten tosiaan ihan spesiaalijuttuihin ehkä.

Ainiin!! Myöskin löysin jotain aivan huisia hahtuvajuttua. Ja linkitinkin sen heti tuonne oikealle käsityöihmisten blogilistaan. Sieltä käykää kurkkaamassa siis tuo uusin Metsän asukkeja ja pyörtyilkää kuten minä tein siellä plaratessani.

 

Jos minä oikein saan rauhassa ahertaa, niin huomenna saattaisi illalla humpsahtaa huutikseen pari kohdetta. Noista siis toinen se Suuri Haaveeni. Antakaa pliis ylimääräiset hahtuvaneulomisenergianne?

 

***************

 

Ja vielä jälkikommentti. Tuota eeposta kirjoitellessa oli putkahtanut sähköpostiin pienen pöllöpöksyisen miehen kuva. Nuo pöksyt on värkätty noin puoli vuotta sitten ja tuli todella lämmin mieli tuosta kuvasta. Sieltä se nyt löytyy housut jalassa osiosta. <3